SÍŤKY DO POTRUBÍ

Formulář pro uplatnění REKLAMACE

FORMULÁŘ PRO TISK

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát (prodávající):

 

Internetový obchod: www.ventila-vzduchotechnika.cz

Společnost: Ventila vzduchotechnika s.r.o.

Se sídlem: Světova 1041/9, Praha 8, 180 00

IČ/DIČ: 24248339/CZ24248339

E-mailová adresa: objednavky@ventila.cz

Telefonní číslo: +420 608 421 638

 

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:        

Moje adresa:                             

Můj telefon a e-mail:            

 

 

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

 

Vážení,

Dne……………………………….. jsem ve Vašem obchodě……………………………………………… vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………... Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

 

 

 

  1. Datum objednání:……………………………………………………..
  2. Číslo objednávky:…………………………………………………
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem:
    a budou navráceny zpět způsobem:………………………………………………………………………………………
  4. Jméno a příjmení spotřebitele:…………………………………………………………………………………………
  5. Adresa spotřebitele:………………………………………………………………………………………………………..
  6. Email:………………………………………………………………………………………………………………………………
  7. Telefon:…………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

V……………………………………, Dne………………………….                               ______________________________

                                                                                                                         Jméno a příjmení spotřebitele

 

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Vyhledávání
Přijmeme montážníka

Přijmeme montážníka na montáže vzduchotechniky. 

Spolupráce na živnostenský list.

Tel. 774216480

Kontakt na prodejny
PRODEJNA PRAHA 8
Světova 1041/9
 Praha 8, Libeň
 180 00
tel: +420 284 686 050

PRODEJNA PRAHA 3
Koněvova 2597/217
Praha 3, Žižkov
130 00
tel: +420 220 518 778

KONTAKT ZDE
Zpětné klapky do potrubí
Pachutěsná zpětná klapka KPK
Pachutěsná zpětná klapka KPK2
Těsná zpětná klapka KZK
Těsná zpětná klapka KZK2

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.